Friday, January 2, 2009

SELAMAT TAHUN BARU : 2009


Kami mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru (2009) kepada semua warga negara Malaysia terutama kepada semua pihak yang terlibat secara langsung dengan ETC.
Terima kasih kepada para pelatih serta ibubapa/penjaga kerana memberi kepercayaan kepada kami untuk menlatih dan mendidik anak-anak anda. Terima kasih juga kepada pembekal-pembekal produk Taekwondo, OMAS & Zully Putra Martial Arts Supllies atas sokongan serta tajaan yang diberikan kepada kami. Ribuan terima kasih buat Sinar Harian Edisi Pahang terutama buat saudari Rosilawati Rosedi kerana telah banyak membantu kami dari aspek promosi serta penyiaran artikel berkaitan aktiviti-aktiviti yang kami jalankan. Terima kasih kepada guru-guru yang terlibat secara langsung dan tidak langsung yang banyak membantu kami mengendalikan kelab-kelab taekwondo di sekolah-sekolah.
Terima kasih kepada anda semua atas sokongan yang diberikan kepada kami di dalam tahun 2008. Kami berharap kerjasama daripada anda pada tahun-tahun yang akan datang dapat diteruskan.

No comments: