Thursday, January 15, 2009

Kelab Taekwondo WTF SK Pandan, Kuantan

Pada hari Rabu (14 Januari 2009), Puan Maznah, Guru Besar baru SK Pandan telah singgah untuk melihat pelatih-pelatih Taekwondo semasa sessi latihan jam 4.00 petang pada hari tersebut di Dewan Terbuka SK Pandan.
Beliau amat kagum dengan wujudnya kelas Taekwondo di situ kerana sememangnya sudah menjadi cita-cita beliau untuk mewujudkan kelab Taekwondo di sekolah tersebut. Beliau telah melapor diri sebagai Guru Besar baru bagi SK Pandan pada awal tahun 2009 dan sebelum ini beliau adalah Guru Besar bagi SK Batu 3, Kuantan. Semasa beliau di SK Batu 3, beliau amat berbangga dengan prestasi kelab Taekwondo yang ada di sekolah tersebut. Dan beliau berharap agar prestasi yang sama akan ditunjukkan oleh Kelab Taekwondo WTF SK Pandan ini.
Sebelum ini kelas Taekwondo di SK Pandan diadakan sebagai aktiviti luar atau aktiviti tambahan di sekolah tersebut. Beliau menyambut baik cadangan ETC bagi mewujudkan Kelab Taekwondo WTF SK Pandan yang rasmi di sekolah tersebut. Beliau juga meminta agar jurulatih Mohd Azlan dapat berhubung dengan GPK Kokurikulum SK Pandan, Puan Norasyikin untuk membincangkan dengan lebih lanjut berkenaan perkara ini.
Ribuan terima kasih dikalungkan kepada Puan Maznah dan kami di ETC serta pelatih-pelatih Taekwondo di SK Pandan amat berbesar hati dengan sokongan yang diberikan oleh beliau.

No comments: