Tuesday, January 13, 2009

ETC sokong kempen anti-Israel & boikot produk Amerika

Kami di ETC menyokong penuh kempen anti-Israel dan memboikot semua produk-produk Amerika Syarikat. Kekejaman yang dilakukan oleh Israel ke atas bumi Palestin/Gaza tidak dapat dimaafkan. Israel yang zalim itu dengan tidak berperikemanusiaan membunuh rakyat Palestin yang tidak berdosa terutama wanita dan kanak-kanak. Israel sememangnya layak untuk digelar NEGARA PENGGANAS...
Selama berpuluh tahun Israel melakukan kekejaman di bumi Palestin tanpa dapat disekat oleh mana-mana kuasa besar seperti PBB atas sokongan sekutunya, Amerika Syarikat. Amerika Syarikat tidak layak menggelarkan pihak lain sebagai pengganas kerana Amerika Syarikat sendiri adalah penyokong keganasan dan Amerika Syarikat sendiri adalah pengganas kerana bersekutu dengan Israel dan menyerang negara-negara lain seperti Iraq.
ETC tidak nampak bakal presiden baru Amerika, Barack Obama dapat melakukan perubahan ke atas pemerintahan Amerika Syarikat. ETC juga yakin bahawa Amerika Syarikat di bawah pentadbiran presiden barunya tidak dapat menyekat tindakan Israel daripada menyerang Palestin.
Negara manakah lagi bakal menjadi sasaran Amerika Syarikat dan Israel selepas ini?
Yang pasti, ia adalah sebuah negara Islam.

No comments: