Monday, February 2, 2009

Kelab Taekwondo SK Jaya Gading & SK Fakeh Abd Samad, Kuantan mendapat sambutan yang menggalakkan

(klik pada gambar untuk saiz yang lebih besar)
Kelab Taekwondo SK Fakeh Abd Samad, Kuantan telah mengadakan pengambilan dan pendaftaran ahli baru pada 31 Januari 2009 (Sabtu). Dianggarkan lebih 30 orang ahli baru telah menghadiri hari pendaftaran ini yang terdiri daripada pelajar tahun 1, 2 dan 3. Guru Penasihat Kelab Taekwondo SKFAS, Cik Radiana juga turut hadir pada hari tersebut bagi membantu proses pendaftaran.
Manakala pada hari keesokkannya (1 Februari 2009), Kelab Taekwondo SK Jaya Gading, Kuantan juga mengadakan pengambilan dan pendaftaran ahli baru. Dianggarkan lebih 30 orang ahli baru telah menghadirkan diri yang juga terdiri daripada pelajar tahun 1, 2 dan 3. Guru Penasihat Kelab Taekwondo SK Jaya Gading, Puan Rudziah tidak dapat hadir kerana beliau mengalami masalah kesihatan.
Hari pendaftaran dan kelas latihan pada hari tersebut telah dibantu oleh 4 orang penolong jurulatih iaitu Abdul Razif Bin Abd Razak dan Norashikin Nordin dari SMK Seri Damai, Kuantan, Nur Atirah Khairuddin dari SK Jaya Gading, Kuantan serta Abdul Wahid Bin Osman dari SMK Pandan, Kuantan.
Pendaftaran & pengambilan ahli baru masih lagi dibuka di semua pusat-pusat latihan seluruh Kuantan dan tiada tarikh tutup bagi pengambilan ahli baru. Jika terdapat sebarang pertanyaan mengenai kelas-kelas taekwondo, sila hubungi Mohd Azlan di talian 012-9801770.

No comments: