Monday, January 4, 2010

Ujian Kelayakkan Tali Pinggang: Diadakan Pada Hujung Januari 2010

\
Setelah mendapat pengesahan daripada Ketua Jurulatih Kuantan Taekwondo Academy (KTA), Master Micheal Tan Kim Chee, PJK., Ujian Kelayakkan Tali Pinggang pertama pada 2010 bakal diadakan pada penghujung Januari 2009. Beliau juga selaku Pemeriksa (Examiner) bagi ujian tersebut membuat keputusan untuk mengadakan Ujian Kelayakkan pada penghujung bulan ini berdasarkan tempoh 3 bulan selepas ujian kelayakkan yang terakhir iaitu pada Oktober 2009.
ETC menganggarkan bilangan pelatih yang bakal menyertai ujian ini tidak seramai ujian yang sebelum ini berikutan ketidakhadiran pelatih ke latihan sepanjang musim cuti sekolah pada penghujung tahun 2009.
Walaubagaimanapun, ETC menganggap ujian kelayakkan ini adalah sebagai bonus kepada pelatih-pelatih yang hadir ke latihan sepanjang cuti.
Borang ujian kelayakkan akan diedarkan di semua pusat latihan mulai minggu ini kepada mereka yang layak. Borang pendaftaran 2010 juga akan diedarkan mulai minggu ini. Yuran bulanan dikekalkan sebanyak RM15.00 manakala yuran tahunan dikekalkan RM10.00 setahun dan insurans sebanyak RM5.00. Yuran ujian kelayakkan juga dikekalkan iaitu RM30.00.

No comments: